Pliki do pobrania:
SIWZ
Załącznik nr 1 do SIWZ
Załącznik nr 2 do SIWZ
Załącznik nr 3 do SIWZ
Załącznik nr 3.1 do SIWZ
Załącznik nr 3.2 do SIWZ
Załącznik nr 4 do SIWZ
Załącznik nr 5 do SIWZ
Załącznik nr 6 do SIWZ
Załącznik nr 7 do SIWZ
Załącznik nr 8 do SIWZ
Załącznik nr 9 do SIWZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Błędów: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia
poniżej 207.000 euro na Kompleksową dostawę energii elektrycznej i świadczenie
usług dystrybucji dla Gminy Błędów
Numer ogłoszenia: 6666 - 2015; data zamieszczenia:
12.01.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Błędowie , ul.
Sadurkowska 13/1, 05-620 Błędów, woj. mazowieckie, tel. 048 6680656, faks 048
6680655.
Adres strony
internetowej zamawiającego: www.bledow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 207.000
euro na Kompleksową dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług
dystrybucji dla Gminy Błędów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest
kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji dla
Gminy Błędów na potrzeby własne i jednostek organizacyjnych. 1.Wykonawca
zapewnia sprzedaż zamówionej energii, przez cały czas obowiązywania umowy, tj
od 01.02.2015 roku do 31.05.2016 roku w sposób ciągły i niezakłócony do
wszystkich punktów poboru wskazanych przez zamawiającego jednocześnie z
zastrzeżeniem zapisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r w
sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (
Dz. U. z 2007r Nr 93 poz. 623 ze zm.) 2. Zamawiający udzieli Zamówienia na
kompleksową sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienia świadczenia usług
dystrybucji energii elektrycznej, w rozumieniu art. 3 pkt 30 ustawy z dnia 10
kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059, z 2013 r.
poz. 984 i poz. 1238 oraz z 2014 r. poz. 457, poz. 490, poz. 900,poz. 942 i
poz. 1101) realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5
ust. 1 i 2 tej ustawy. 3.Zakup i dostawa energii elektrycznej dla obiektów
szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ a)Szacunkowe zapotrzebowanie
energii elektrycznej w okresie od 01.02.2015 r. do 31.05.2016 r. wynosi kWh
3.227.282,91 poniżej 207.000,00 euro. b)Wykonanie czynności wynikających z
pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy (załącznik nr 3.2 do
SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia
wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z
Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz
ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie
wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i
świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania
Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach
związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 3.Zamawiający w
wyniku postępowania zamierza zawrzeć skonsolidowane 2 lub 3 umowy kompleksowe
na oświetlenie oraz dla pozostałych obiektów. 4.Na wniosek Zamawiającego
możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru)
osobno w ramach każdej z grup taryfowych a wymienionych w załączniku nr 1 do
niniejszego SIWZ. Zmiana ta nie może przekroczyć 25% ilości punktów poboru (ale
nie mniej niż wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3,
09.30.00.00-2, 65.31.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości
20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
a)aktualna Koncesję na obrót energią
elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetycznej; b)aktualną
Koncesję na dystrybucję energii elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu
Regulacji Energetycznej (w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci
dystrybucyjnej) albo umowa zawarta z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD)
na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym
znajduje się miejsce dostarczania energii, tj. PGE Dystrybucja S.A. oddział
Skarżysko-Kamienna lub oświadczenie o posiadaniu zawartej ww. umowy (zał. nr 9
do SIWZ) (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci
dystrybucyjnej).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych -
wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania z
zakresu dostaw (sprzedaży) energii elektrycznej w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. min. 3 klientów, na
rzecz których prowadzona była sprzedaż energii elektrycznej w rozmiarze co
najmniej kWh 2.500. 000 w skali roku, dla każdego oddzielnie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że posiada obowiązującą umowę generalną z lokalnym Operatorem
Systemu Dystrybucyjnego: PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można
prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej
właściwego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr
1 do SIWZ, w załączniku nr 1 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania
zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli
oferent złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ust.
1 i 2 ustawy PZP;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli
Wykonawca :posiada opłaconą polisę w wysokości min. 500 000,00 zł (słownie:
pięćset tysięcy zł ), a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku,
inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.
22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące
dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku,
inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w
pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające,
że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bledow.pl
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Błędów ul. Sadurkowska 13
05-620 Błędów lub pobrać ze strony www.bledow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2015 godzina 09:00,
miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|