Pliki do pobrania:
SIWZ
Załącznik nr 1 do SIWZ
Załącznik nr 2 do SIWZ
Załącznik nr 3 do SIWZ
Załącznik nr 3.1 do SIWZ
Załącznik nr 3.2 do SIWZ
Załącznik nr 4 do SIWZ
Załącznik nr 5 do SIWZ
Załącznik nr 6 do SIWZ
Załącznik nr 7 do SIWZ
Załącznik nr 8 do SIWZ
Załącznik nr 9 do SIWZ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Numer ogłoszenia: 23300 - 2015; data zamieszczenia:
02.02.2015
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 23154 - 2015 data
02.02.2015 r.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy w Błędowie, ul. Sadurkowska 13/1, 05-620 Błędów,
woj. mazowieckie, tel. 048 6680656, fax. 048 6680655.
SEKCJA II:
ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym
znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
W ogłoszeniu jest: 1.Przedmiotem
niniejszego Zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej i
świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Błędów na potrzeby własne i jednostek
organizacyjnych. 2.Wykonawca zapewnia sprzedaż zamówionej energii, przez cały
czas obowiązywania umowy, tj od 01.03.2015 roku do 30.06.2016 roku w sposób
ciągły i niezakłócony do wszystkich punktów poboru wskazanych przez
zamawiającego jednocześnie z zastrzeżeniem zapisów Rozporządzenia Ministra
Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania
systemu elektroenergetycznego ( Dz. U. z 2007r Nr 93 poz. 623 ze zm.) 3.
Zamawiający udzieli Zamówienia na kompleksową sprzedaż energii elektrycznej
oraz zapewnienia świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej, w
rozumieniu art. 3 pkt 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne
(Dz. U. z 2012 r., poz. 1059, z 2013 r. poz. 984 i poz. 1238 oraz z 2014 r. poz.
457, poz. 490, poz. 900,poz. 942 i poz. 1101) realizowaną na podstawie umowy
kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 1 i 2 tej ustawy. 4. Zakup i dostawa
energii elektrycznej dla obiektów szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1 do
SIWZ a) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.03.2015
r. do 30.06.2016 r. wynosi kWh 2.013.586
poniżej 207.000,00 euro. b) Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza
zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem, że umowa zostanie
zawarta na okres 16 miesięcy. c) Wykonanie czynności wynikających z
pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy (załącznik nr 3.2 do
SIWZ), w szczególności 5.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia
wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z
Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz
ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie
wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i
świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania
Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach
związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 6.Zamawiający w
wyniku postępowania zamierza zawrzeć skonsolidowane 2 lub 3 umowy kompleksowe
na oświetlenie oraz dla pozostałych obiektów. 7.Na wniosek Zamawiającego
możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru)
osobno w ramach każdej z grup taryfowych a wymienionych w załączniku nr 1 do
niniejszego SIWZ. Zmiana ta nie może przekroczyć 25% ilości punktów poboru (ale
nie mniej niż 1) wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ...
W ogłoszeniu powinno być: 1.Przedmiotem
niniejszego Zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej i
świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Błędów na potrzeby własne i jednostek
organizacyjnych. 2.Wykonawca zapewnia sprzedaż zamówionej energii, przez cały
czas obowiązywania umowy, tj od 01.03.2015 roku do 30.06.2016 roku w sposób ciągły
i niezakłócony do wszystkich punktów poboru wskazanych przez zamawiającego
jednocześnie z zastrzeżeniem zapisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia
4 maja 2007 r w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu
elektroenergetycznego ( Dz. U. z 2007r Nr 93 poz. 623 ze zm.) 3. Zamawiający
udzieli Zamówienia na kompleksową sprzedaż energii elektrycznej oraz
zapewnienia świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej, w rozumieniu
art. 3 pkt 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z
2012 r., poz. 1059, z 2013 r. poz. 984 i poz. 1238 oraz z 2014 r. poz. 457,
poz. 490, poz. 900,poz. 942 i poz. 1101) realizowaną na podstawie umowy
kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 1 i 2 tej ustawy. 4. Zakup i dostawa
energii elektrycznej dla obiektów szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1 do
SIWZ a) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.03.2015
r. do 30.06.2016 r. wynosi kWh 2.011.744,00
poniżej 207.000,00 euro. b) Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza
zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem, że umowa
zostanie zawarta na okres 16 miesięcy. c) Wykonanie czynności wynikających z
pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy (załącznik nr 3.2 do
SIWZ), w szczególności 5.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia
wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z
Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz
ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie
wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i
świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania
Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych
z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 6.Zamawiający w wyniku
postępowania zamierza zawrzeć skonsolidowane 2 lub 3 umowy kompleksowe na
oświetlenie oraz dla pozostałych obiektów. 7.Na wniosek Zamawiającego możliwe
jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru) osobno w
ramach każdej z grup taryfowych a wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego
SIWZ. Zmiana ta nie może przekroczyć 25% ilości punktów poboru (ale nie mniej
niż 1) wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Błędów: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia
poniżej 207.000 euro na Kompleksową dostawę energii elektrycznej i świadczenie
usług dystrybucji dla Gminy Błędów
Numer ogłoszenia: 23154 - 2015; data zamieszczenia:
02.02.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Błędowie , ul.
Sadurkowska 13/1, 05-620 Błędów, woj. mazowieckie, tel. 048 6680656, faks 048
6680655.
Adres strony
internetowej zamawiającego: www.bledow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 207.000
euro na Kompleksową dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług
dystrybucji dla Gminy Błędów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego Zamówienia
jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji
dla Gminy Błędów na potrzeby własne i jednostek organizacyjnych. 2.Wykonawca
zapewnia sprzedaż zamówionej energii, przez cały czas obowiązywania umowy, tj
od 01.03.2015 roku do 30.06.2016 roku w sposób ciągły i niezakłócony do
wszystkich punktów poboru wskazanych przez zamawiającego jednocześnie z
zastrzeżeniem zapisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r w
sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (
Dz. U. z 2007r Nr 93 poz. 623 ze zm.) 3. Zamawiający udzieli Zamówienia na
kompleksową sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienia świadczenia usług
dystrybucji energii elektrycznej, w rozumieniu art. 3 pkt 30 ustawy z dnia 10
kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059, z 2013 r.
poz. 984 i poz. 1238 oraz z 2014 r. poz. 457, poz. 490, poz. 900,poz. 942 i
poz. 1101) realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5
ust. 1 i 2 tej ustawy. 4. Zakup i dostawa energii elektrycznej dla obiektów
szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ a) Szacunkowe
zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.03.2015 r. do 30.06.2016
r. wynosi kWh 2.013.586 poniżej 207.000,00 euro. b) Z przyczyn formalno-prawnych
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z
zastrzeżeniem, że umowa zostanie zawarta na okres 16 miesięcy. c) Wykonanie
czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy
(załącznik nr 3.2 do SIWZ), w szczególności 5.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę
do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji
zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń
woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w
zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii
elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa),
reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
6.Zamawiający w wyniku postępowania zamierza zawrzeć skonsolidowane 2 lub 3
umowy kompleksowe na oświetlenie oraz dla pozostałych obiektów. 7.Na wniosek
Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów
(punktów poboru) osobno w ramach każdej z grup taryfowych a wymienionych w
załączniku nr 1 do niniejszego SIWZ. Zmiana ta nie może przekroczyć 25% ilości
punktów poboru (ale nie mniej niż 1) wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3,
09.30.00.00-2, 65.31.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do
przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie:
dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
a)aktualną Koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu
Regulacji Energetycznej; b)aktualną Koncesję na dystrybucję energii
elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetycznej (w przypadku
Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) albo umowa zawarta z
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji
energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania
energii, tj. PGE Dystrybucja S.A. oddział Skarżysko-Kamienna lub oświadczenie o
posiadaniu zawartej ww. umowy (zał. nr 9 do SIWZ) (w przypadku Wykonawców nie
będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).
III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywał, w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania z zakresu dostaw (sprzedaży)
energii elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia, tj. min. 3 klientów, na rzecz których prowadzona była
sprzedaż energii elektrycznej w rozmiarze co najmniej kWh 1.000. 000 w skali
roku, dla każdego oddzielnie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada obowiązującą umowę generalną z lokalnym
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której
można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci
dystrybucyjnej właściwego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w
załączniku nr 1 do SIWZ,
III.3.4) Osoby
zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony
jeżeli oferent złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.
24 ust. 1 i 2 ustawy PZP;
III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony,
jeżeli Wykonawca: posiada opłaconą polisę w wysokości min. 500 000,00 zł
(słownie: pięćset tysięcy zł ), a w przypadku jej braku inny dokument,
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz wykonanych, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych
dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub
są wykonywane należycie;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.
22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące
dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku,
inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH
POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ
OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że
oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym
wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie, że na dzień składania oferty
Wykonawca posiada obowiązującą umowę generalną z PGE Dystrybucja S.A.,
umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci
dystrybucyjnej właściwego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego zgodnie z
załącznikiem nr 9 do SIWZ;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w
pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Pełnomocnictwo osób
podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej
ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. pełnomocnictwo
musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. b)
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, oferty jak i wymagane dokumenty podpisuje pełnomocnik
ustanowiony do reprezentowania w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub
wszyscy członkowie konsorcjum/wszyscy wspólnicy wchodzący w skład Spółki
Cywilnej. Do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika.
Przyjmuje się ze pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do
poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Dokument ten może
zastąpić umowa konsorcjum/spółki cywilnej jeżeli zawiera w/w informacje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bledow.pl
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Błędów ul.Sadurkowska 13
05-620 Błędów lub pobrać ze strony internetowej www.bledow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 09:00,
miejsce: sekretariat urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|