Pliki do pobrania:
SIWZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Przetarg nieograniczony
na zakup i transport
kruszywa na drogi na terenie Gminy Błędów
Numer ogłoszenia: 270196 - 2015; data zamieszczenia:
12.10.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w
Błędowie , ul. Sadurkowska 13/1, 05-620 Błędów, woj. mazowieckie, tel. 048
6680656, faks 048 6680655.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i transport kruszywa na drogi na terenie
Gminy Błędów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup kruszywa dolomitowego w
kopalni ( frakcja 4-31,5 mm) - Mieszanka optymalna wraz z i transportem
kruszywa i rozładunkiem na drogi gminne na terenie Gminy Błędów w ilości około
2.150 ton.
II.1.5)
V
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających
- W przypadku konieczności udzielania, w okresie 3
lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług
zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości
zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju
zamówień, wykonawca zobowiązany jest do podjęcia rokowań przy udzieleniu
zamówienia z wolnej ręki (art. 67.ust.1 pkt. 6 Ustawy PZP)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9, 14.21.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest
do wniesienia wadium w wysokości 3.000 PLN ( trzy tysiące złotych) w terminie
do 21 października 2015 do godz. 9.00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie
złożonego w ofercie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca
wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym
okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy o wartości min. 100
tys. zł każda z podaniem ich wartości, roku i miejsca wykonania wraz z
załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednim
sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia posiadając co najmniej jeden
samochód samowyładowczy o ładowności minimum 25 ton załączy atest na
oferowane materiały i określi rodzaj skały/kruszywa
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca
przedstawi wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia wraz z
podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności w tym co najmniej
posiadanie jednego kierowcy posiadającego stosowne uprawnienia do
kierowania tym pojazdem.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena
spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie
oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu
wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się
przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące
dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i
finansowej:
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej
samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE
OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM
WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty
budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy
przedłożyć:
a) Atest na oferowane materiały
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - gwarancja - 2
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
a) zaistnienia po
zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego
warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi
prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły
przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony
nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można
przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się
będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki,
strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków
atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia. b) gdy zaistnieje inna,
niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna,
ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi
odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, c)
powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie,
których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bledow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Błędów ul.Sadurkowska13 05-620 Błędów.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Błędów
ul.Sadurkowska 13 05-620 Błędów.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Błędów
Marek Mikołajewski
|