Pliki do pobrania:
Ogłoszenie
SIWZ
Załączniki budżetowe:
Sprawozdanie Rb-N IV 2015
Sprawozdanie Rb-N IV 2014
Sprawozdanie Rb-NDS 2015
Sprawozdanie Rb-NDS 2014
Sprawozdanie Rb-Z IV 2015
Sprawozdanie Rb-Z IV 2014
Uchwała PŁ.86.2015
Uchwała PŁ.225.2016
Uchwała SO-PL0031.156.2016
Uchwała SO-PL0031.182.2015
Uchwała XVIII.72.2016
Uchwała XX.77.2016
Uchwała XX.78.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
o przetargu nieograniczonym o
wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty
30.000 Euro na udzielenie i obsługę kredytu
w kwocie 1.400.000 złotych
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie nr 305430 - 2016 z dnia 2016-09-06 r.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu
lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać
się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub
działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza
centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza
podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu
któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz zdanymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie
z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Błędowie, krajowy numer identyfikacyjny 53625500000, ul. ul.
Sadurkowska 13, 05620 Błędów, woj. mazowieckie, państwo , tel.
486 680 656, e-mail osrodowiska@bledow.pl, faks
486 680 655.
Adres strony internetowej (URL): www.bledow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE
ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni
dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bledow.pl
Adres strony internetowej, na której
zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.bledow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania
jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście, operator pocztowy adres: Urząd Gminy Błędów ul sadurkowska13 05-620
Błędów
Wymagane jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga
korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia
przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 30.000 Euro na udzielenie
i obsługę kredytu w kwocie 1.400.000 złotych
Numer referencyjny: RŻL-II -271/2/2016
Przed wszczęciem postępowania o
udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania
ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych
lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia
jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.400.000 – kod CPV
66.11.30.00-5 (Usługi udzielenia kredytu)
2.Kredyt
przeznaczony zostanie na finasowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie
1.400.000
3.Planowany termin uzyskania kredytu to: 25 wrzesień
2016
4.Karencja w
spłacie rat kapitału do 31.03.2018
5.Przewidywany termin spłaty kredytu - od 31 marca
2018 do 31.12.2032 w czterech ratach w roku tj. 31 marzec, 30 czerwiec, 30
wrzesień, 31 grudzień.
6.Spłata
kredytu w 60 ratach w tym: 59 rat w wysokości po 23.333,50 – kwartalnie
(pierwsza rata 31.03.2018) ostatnia 30.09.2032 . Ostatnia rata 31.12.2032 r. w
wysokości 23.323,50
7.Odsetki płatne w okresach kwartalnych na podstawie
zawiadomienia przesłanego przez Bank. Ostatnia rata odsetek płatna w terminie
spłaty ostatniej raty kredytu.
8.W przypadku,
gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy,
Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym
następującym po wyznaczonej dacie spłaty.
9.Spłata
kredytu może nastąpić przed terminem spłaty bez dodatkowych kosztów bankowych
10.Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych
opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w szczególności z tytułu niepełnego
wykorzystania dostępnego limitu kredytowego.
11.Forma zabezpieczenia kredytu –weksel Inblanco wraz
z deklaracją wekslową
12.Prowizja od udzielonego kredytu – płatna będzie
jednorazowo w dniu wypłaty kredytu
13.Zamawiający nie posiada wiedzy co do stóp
procentowych oraz stawek wibor, w związku z powyższym nie narzuca stawek
okresów i terminów. Od oferenta w ofercie cenowej oczekuje wyliczeń i
propozycji oraz podania kosztu całkowitego obsługi kredytu.
14.Pozostałe warunki zostały przedstawione w istotnych
warunkach jakie winny się znaleźć w umowie, stanowiącym integralną część
niniejszej specyfikacji.
15.Zamawiający
nie wymaga zatrudnienia osób przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie
realizacji zamówienia
16.Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez
zakład pracy chronionej
17.Zamawiający na podstawie art. 36 a ust.2 zastrzega obowiązek osobistego
wykonania przez wykonawcę przelania kwoty kredytu na wskazane konto urzędu oraz
wysyłanie powiadomień co do nr kont spłaty rat kredytu
II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 366172
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3
ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: W przypadku konieczności udzielania, w okresie 3 lat od
udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług bankowych
zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 1.200.000 i polegających
na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, wykonawca zobowiązany jest do
podjęcia rokowań przy udzieleniu zamówienia z wolnej ręki (art. 67.ust.5 pkt.6
Ustawy PZP).
II.8) Okres, w którym realizowane
będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres,
na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualne
zezwolenie na prowadzenie banku lub instytucji kredytowej.
Informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie
złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, w tym: zezwolenia na prowadzenie
banku lub instytucji kredytowej zgodnie z par. art.22b ustawy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał odpowiednie
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie
złożonych dokumentów zgodnie z par art. 22c ustawy pzp w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum
1000.000 zł
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych
lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy
wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje
wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON
WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów
selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 3 USTAWY PZP:
a)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert
wgł. wzoru załączonego do SIWZ w celu potwierdzenia braku podstaw do
wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Wykonawca zobowiązany
jest złożyć: a)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b)Aktualne
zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał lub potwierdzenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu c)Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub CEIDG jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
d)Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach
leśnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716) W sytuacji polegania na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznych innych
podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postepowaniu-jeżeli
dotyczy należy przedłożyć a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego
podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy
wykonywaniu zamówienia publicznego c)zakres i okres udziału innego podmiotu
przy wykonywaniu zamówienia publicznego w celu oceny czy wykonawca polegając na
zdolnościach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny
czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp
do ich zasobów
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY
PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w
szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; b)dokumenty potwierdzające że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
minimum 1.000.000 zł
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY
PZP
NIE DOTYCZY
III.7) INNE DOKUMENTY NIE
WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie
www.bledow.pl informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy
Wykonawca zobowiązany jest złożyć bez dodatkowego wezwania oświadczenie
wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź
informacje potwierdzające ze powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W/w oświadczenie nie będzie wymagane w
przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
!!! Cały tekst ogłoszenia w załączniku !!!
|