Do pobrania:
Nowy Statut Formularz Konsultacji
Z A R Z Ą D Z E N I
E Nr 2.2012
Wójta Gminy Błędów
z dnia 23 stycznia 2012 roku
w sprawie: przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami sołectw Gminy Błędów,
dotyczących projektów Statutów Sołectw
Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z
dnia 8 marca 1990 roku o
samorządzie gminnym / t.j. z 2001r. Dz.U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. / oraz w związku z
§ 2 uchwały Nr VIII.54.2011 Rady Gminy Błędów z dnia 31 sierpnia 2011 roku w
sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z
mieszkańcami Gminy Błędów / Dz.Urz.Woj.Mazow. Nr 228, poz. 7178 / zarządza się co następuje:
§ 1 Zarządza się przeprowadzenie konsultacji z mieszkańcami
Gminy Błędów w zakresie
dotyczącym projektów statutów poszczególnych sołectw.
§ 2
Uprawnionymi do udziału w konsultacjach
są mieszkańcy Gminy Błędów.
§ 3
1.
Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 01lutego 2012 roku do dnia 24 lutego 2012 roku podczas zebrań wiejskich, przeprowadzonych w poszczególnych sołectwach.
2. Projekt
Statutów Sołectw dostępny będzie na stronie internetowej www.bledow.pl w zakładce Jednostki pomocnicze.
3. Opinie i
uwagi można przesłać na adres e-mail: urzad@bledow.pl lub złożyć
w Sekretariacie Urzędu Gminy w Błędowie, ul. Sadurkowska 13 w terminie do
dnia 24 lutego 2012 roku do godz. 15.30
§ 4
1.
Konsultacje polegają na wyrażeniu opinii lub wniesieniu uwag do treści
projektów Statutów Sołectw.
2. Opinie i
uwagi należy wnosić na piśmie na FORMULARZU KONSULTACJI, którego wzór stanowi załącznik do
niniejszego zarządzenia.
§ 5
Opinie i uwagi wynikające z
przeprowadzonych konsultacji przedłożone zostaną Komisji Statutowej Rady Gminy
Błędów oraz zamieszczone w BIP-ie i na
tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Błędowie.
§ 6
Osobą odpowiedzialną za
przeprowadzenie konsultacji jest Sekretarz Gminy Błędów.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem
powzięcia.
|